دوست دارم روی کاغذ الگو؛ الگو پیاده کنم

دلم میخواهد گوشی های گیتارم را درست کنم و ساز بزنم

دلم میخواهد کلاس رقص ثبت نام کنم و توی کلاس شنا از همه بهتر باشم

امیدوارم که یکی از درخواست های شغلم بالاخره به مصاحبه برسد و خودم را برای جایگاه شغلی دیگری آزمایش کنم.

میخواهم سبک غذاییم را اصلاح کنم

پس انداز کنم تا سال دیگر به خانه بهتری بروم هرچند اینجا را خیلی دوست دارم.

حتما سفر می روم... خیلی وقت است نرفته ام.

به سقف خیره شده ام و با اپیزود Z-DEEP / Rose به همه این ها فکر میکنم؛ برایشان برنامه ریزی میکنم و بعد گریه میکنم. الان یک سال است که گوشی های گیتاری که خریدم توی کیف خاک میخورند تا بروم دو خیابان بالاتر برای تعمیر! سالهاست که میخواهم کلاس رقص ثبت نام کنم؛ سه سال است که پس انداز میکنم اما فقط اندازه افزایش رهن سال جدیدم میشود.

من امروز افسرده نیستم... من خسته ام. اما این انتهای زندگی من نیست این فقط برداشت دوم از هزار چهره من است.